Conditii de returnare a produselor
Aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract în termen de 14 zile. Va rugam sa ne contactati în scris pe e-mail sau prin posta si sa ne transmiteti o notificare a intentiei de retur si a motivelor renuntarii produsului. Prezentarea motivelor de retur de catre Client nu este o conditie de acceptare a returului, ci doar un element de monitorizare a comertului online.
Perioada de retragere expiră potrivit OUG nr 34/2014 în termen de 14 zile de la:
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului produs – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat,
– ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
Termenul se considera a fi respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declaraţie neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poştă la adresa sediului nostru central sau e-mail la adresa contact@eliscollection.ro.
Puteti folosi in acest sens modelul prezentat mai jos.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. Dacă vă retrageţi, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la dumneavoastră, cu excepţia costurilor de livrare, dacă ați achitat astfel de costuri, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract.
Vom amâna rambursarea sumelor până la data la care primim înapoi produsele conforme și doar în situația în care nu este cazul unui refuz de retur, situație în care nu va vom returna sumele solicitate. Vom efectua această rambursare prin virament bancar, în contul oferit de Client. Clientul poate de asemenea opta pentru înlocuirea produselor pe care le returnează.
Va trebui să suportaţi costul direct al returnării produselor costul fiind similar celui achitat la momentul plasării comenzii.
Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora. Produsul trebuie sa fie returnat în aceeași stare în care a fost livrat, cu toate componentele și accesoriile primite la cumparare, cu etichetele și ambalajele intacte și fără a prezenta urme de folosire, deteriorare sau uzura și va fi însoțit de factura fiscală și chitanța.
Refuz de retur: Un produs este considerat deteriorat si/sau folosit daca prezinta modificari fizice, pete de murdarie, arsuri, tăieturi, zgârieturi, ambalaj/eticheta rupte sau deteriorate, etc. Orice semn de uzura existent pe produs atrage anularea dreptului de returnare, fiind considerat produs folosit.
Coletele care nu vor îndeplini condițiile mai sus menționate, vor fi refuzate. În cazul returnarii unui produs care nu se afla în aceeași stare în care a fost livrat (cu etichetele și ambalejele intacte), Vanzatorul va considera returul nevalid și va fi îndreptățit să refuze restituirea prețului.
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
contractele de prestări de servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumparatorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Contractului de către Vanzator;
furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile de pe piaţa financiară pe care Vanzatorul nu le poate controla şi care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
furnizarea de Bunuri confecţionate după specificaţiile prezentate de Cumparator sau personalizate în mod clar;
furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de Cumparator;
furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
furnizarea de băuturi alcoolice al căror preţ a fost convenit în momentul încheierii Contractului, a căror livrare nu poate fi efectuată înainte de 30 (treizeci) de zile şi a căror valoare reală depinde de fluctuaţiile de pe piaţă pe care Vânzătorul nu le poate controla;
contractele în cazul cărora Cumpărătorul a solicitat în mod special Vânzătorului să se deplaseze la domiciliul său pentru a efectua lucrări urgente de reparaţie sau de întreţinere. Dacă, cu ocazia unei astfel de vizite, Vânzătorul prestează alte servicii în afara celor solicitate în mod expres de Cumpărător sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreţinere sau de reparaţie, dreptul de retragere se aplică respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare;
furnizarea de înregistrări audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate după livrare;
furnizarea de ziare, periodice şi reviste, cu excepţia contractelor de abonament pentru furnizarea de astfel de publicaţii;
furnizarea de conţinut digital care nu este livrat pe un suport material, dacă prestarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului şi după ce acesta a confirmat că a luat cunoştinţă de faptul că îşi va pierde dreptul la retragere.
Returnarea produselor pentru comenzile online se va face prin curierat rapid.
Cheltuielile de transport pentru returnare vor fi suportate de către Client.
Rambursarea contravalorii comenzii returnate se va face sub rezerva primirii și acceptării returului. Valoarea obligațiilor bănești ale Vânzătorului față de Client nu poate depăși valoarea sumelor încasate.
Clientul nu poate pretinde nici un fel de daune morale sau materiale peste aceste sume.
Persoanele juridice și persoanele fizice autorizate nu beneficiază de dreptul de a denunța unilateral contractele încheiate la distanta.
Model de formular de retragere (prezentul formular se trimite înapoi completat doar dacă doriţi să vă retrageţi din contract).
Către, ELIS C&D COLLECTION SRL cu sediul în loc. …., înregistrată în Registrul Comerțului sub nr…..
Vă informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la vânzarea următoarelor produse_________________________,Comandate la data _ și primite la data________________
Numele și adresa dumneavoastră ________
Semnătura dumneavoastră (doar în cazul în care acest formular este notificat pe hârtie).
GARANŢIA
GARANŢIE PRODUCĂTOR: 14 ZILE De la data achiziţiei
Societatea noastră acceptă 1n acest termen, returnarea oricărui produs nefolosit
CUM SE PĂSTREAZĂ O BLANĂ
Depozitarea corectă poate ajuta la preveniea deteriorării blănii. Alegeţi un loc intunecot pentru a stoca blană. Alegeti un loc cu o umiditate relativ scăzută. Asiguraţi-va că evitaţi supraincarcarea dulapului sau ambalarea blănii intr-o pungă de plastic.
SELECTAREA UNUI LOC PENTRU A STOCA O BLANĂ
Alegeţi un loc întunecat pentru a vă păstra blana. BLANA nu se descurcă bine dacă se expune la lumina directă a soarelui. Locaţia ideală pentru a stoca blănurile este o locaţie întunecată. Un dulap, de exemplu, este un loc minunat pentru a stoca blană.
Alegeţi o zonă a casei dvs. care nu are prea multă lumină directă a soarelui. Un dulap chia lăngă fereastra dormitorului nu poate fi un loc minunat pentru o blană. Un dulap lănga hol, departe de ferestre, poate fi o opţiune mai bună.
Alege undeva cool. Blana stă cel mai bine la temperaturi mai reci. Ar trebui să păstraţi blănurile într-o zonă a casei dvs. care tinde să fie mai rece. Un dulap la primul etaj lăngă aer condiţionat, de exemplu, poate fi un loc minunat pentru a stoca blană.
Este deosebit de important să depozitaţi blănuri in locuri răcoroase in timpul lunilor de vară. Evitaţi păstrarea stratului in locuri umede. Umiditatea poate fi foarte dăunătoare blănurilor. Mulţi oameni incearcă să stocheze blănuri in subsol, datorită temperaturilor mai scăzute. Cu toate acestea, subsolurile tind să fie foarte umede. Nu trebuie să păstraţi blănurile in zone predispuse la umiditate excesivă.
Poate fi o idee bună să păstraţi un dezumidificator in camera în care vă păstraţi blana, mai ales dacă locuiti intr-o zonă predispusă la umiditate.
Nu folositi dulapuri de cedru sau bile de molii. Ambele dulapuri de cedru şi bilele de molii absoarbe umezeala. Acest lucru poate creşte dramatic umiditatea, care poate fi foarte dăunătoare pentru o blană. În plus, blana poate absorbi mirosul de bile de molii şi cedru. Odată absorbit, acest miros poate fi foarte greu de scăpat.
Selectati cărligul potrivit. Cum iţi inchizi haina. Un tip greşit de umeraş poate deteriora o blană. Pentru a vă susţine greutatea maximă a hainei, alegeţi un umeraş de haine cu umăr larg. Puteţi să cumpăraţi un cuier larg la umerii unui magazin sau online.
Păstraţi haina pungă de pănză. O pungă plastic nu este potrivită pentru utilizarea pentru a stoca un strat. Plasticul va usca un strat. Cumpăraţi o pungă de pănză suficient de mare pentru a se potrivi confortabil cu blana.
Evitaţi să umpleţi dulapul. Blana nu ar fi trebui să fie impinsă niciodată in colţul unui dulap aglomerat. Blănurile au nevoie de spaţiu suficient pentru depozitarea în condiţii de siguranţă. Dacă nu aveţi loc pentru o blană intr-un dulap, nu străngeţi haina. Fie mutaţi alte haine in altă parte, fie păstraţi haina intr-o altă zonă. intrebaţi despre termperatura şi umiditatea bolii. Atunci cănd exploraţi opţiunile de stocare, doriţi să vă asiguraţi că sunt adecvate pentru a păstra in siguranţă haina de blană. Orice centru de depozitare reputaţie va menţine o temperatura de 50 de grade şi o umiditate de 50%. Acest lucru este ideal pentru blană.
De asemenea, trebuie să intrebaţi despre asigurare in cazul în care blana este pierdută sau deteriorată. Dacă aveţi asigurare, asiguraţi-vă că asigurarea dvs. acoperă in continuare blănurile dacă alegeţi să le păstraţi. De asemenea, trebuie să vă asiguraţi că spaţiul de depozitare are o acoperire de asigurare şi intrebaţi dacă aţi fi sau nu compensat in caz de daune.